"Eğitimde sorunlar derinleşiyor"

Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim-Sen) Gaziantep Şube Başkanı, eğitim sisteminde yaşanan sorunlara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Eğitim Yayın: 28 Haziran 2026 - Pazar - Güncelleme: 28.06.2026 15:39:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim-Sen) Gaziantep Şube Başkanı, eğitim sisteminde yaşanan sorunlara ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Artan ekonomik zorluklar, okulların fiziki eksiklikleri ve eğitim emekçilerinin çalışma koşullarının iyileştirilmesi gerektiğini belirten Şube Başkanı, eğitimde kalıcı çözümlerin hayata geçirilmesi çağrısında bulundu.

Yapılan açıklamada, yeni eğitim-öğretim dönemine hazırlık sürecinde okulların ihtiyaçlarının karşılanmasının önemine dikkat çekilerek, kamu kaynaklarının eğitime daha fazla ayrılması gerektiği ifade edildi. Öğretmenlerin ekonomik ve özlük haklarının güçlendirilmesinin eğitim kalitesine doğrudan katkı sağlayacağı vurgulandı.

Eğitim-Sen Gaziantep Şube Başkanı, öğrencilerin nitelikli ve eşit eğitim hakkına erişebilmesi için fırsat eşitsizliklerinin giderilmesi gerektiğini belirterek, özellikle dezavantajlı bölgelerde eğitim yatırımlarının artırılmasının önem taşıdığını söyledi.

Açıklamada ayrıca, eğitim politikalarının tüm paydaşların görüşleri alınarak oluşturulması gerektiği belirtilirken, demokratik ve bilimsel eğitimin güçlendirilmesine yönelik adımların atılması çağrısı yapıldı.

Eğitim-Sen Gaziantep Şube Başkanı, eğitim emekçilerinin haklarının korunması ve öğrencilerin daha iyi koşullarda eğitim alabilmesi için mücadelelerini sürdüreceklerini ifade etti.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.