Karne sevinci
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sona ermesiyle birlikte Gaziantep'te karne heyecanı yaşandı.

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sona ermesiyle birlikte Gaziantep'te karne heyecanı yaşandı. İl genelindeki 1.758 okulda eğitim gören 678 bin 163 öğrenci karnelerini alırken, 35 bin 543 öğretmen de bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamanın gururunu yaşadı.
Karne günü dolayısıyla Bahattin Kayalı İlkokulu'nda düzenlenen törene Vali Vekili Sedat Sezik ile İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı katıldı. Öğrencilerle bir araya gelen protokol üyeleri, sınıfları ziyaret ederek karneleri takdim etti ve miniklerin karne sevincine ortak oldu.
Öğrencilerle sohbet eden Vali Vekili Sedat Sezik, çocukların yaz tatili planlarını dinleyerek elde ettikleri başarılarından dolayı kendilerini tebrik etti. Yaz tatilinin yalnızca dinlenme dönemi olmadığını vurgulayan Sezik, öğrencilerin kitap okuyarak, kültürel ve sportif faaliyetlere katılarak tatillerini verimli değerlendirmelerinin önemine dikkat çekti.
Vali Vekili Sezik, eğitim sürecinde özveriyle görev yapan öğretmenlere ve çocuklarının eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olan velilere teşekkür etti.
2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasının ardından Gaziantep'te öğrenciler yaz tatiline girerken, il genelindeki eğitim camiası yeni eğitim öğretim yılı öncesinde dinlenme ve yenilenme sürecine başladı.
Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü, tüm öğrenci, öğretmen ve velilere huzurlu, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili temennisinde bulundu.



