Denetimler aralıksız sürüyor
Şahinbey Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk sağlığını korumaya yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Belediye ekipleri tarafından 15-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde yüzlerce iş yeri kontrol edildi.
Gündem
Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 13:25:00
Editör -
Okuma Süresi: 40 sn.

Yapılan açıklamaya göre, bir hafta içerisinde toplam 784 iş yerinde denetim gerçekleştirildi. Denetimlerde 348 iş yerinde herhangi bir olumsuzluğa rastlanmazken, kurallara aykırı uygulamaların tespit edildiği 394 iş yerine uyarıda bulunuldu.
Kurallara uymadığı belirlenen 35 iş yerine yasal işlem uygulanırken, halk sağlığını tehdit eden ve mevzuata aykırı faaliyet gösterdiği tespit edilen 7 iş yeri ise mühürlendi.
Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, vatandaşların sağlıklı ve güvenli hizmet alabilmesi için denetimlerin kararlılıkla devam edeceğini belirterek, esnafın kurallara uyması konusunda hassasiyet göstermesinin önemine dikkat çekti.
Yorumlar (0)



