Parklarda güvenlik için yakın takip

Gaziantep İl Emniyet Müdürü Celal Özcan, kent genelindeki parklarda alınan güvenlik tedbirlerini yerinde inceleyerek vatandaşlarla bir araya geldi.

Gündem Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 13:02:00
Editör -
Okuma Süresi: 44 sn.
Google News

Gaziantep İl Emniyet Müdürü Celal Özcan, kent genelindeki parklarda alınan güvenlik tedbirlerini yerinde inceleyerek vatandaşlarla bir araya geldi. Parklarda görev yapan ekiplerden çalışmalar hakkında bilgi alan Özcan, vatandaşlarla sohbet ederek talep ve görüşlerini dinledi.

Ziyaret kapsamında parklarda yürütülen asayiş ve güvenlik uygulamalarını değerlendiren Özcan, vatandaşların huzur ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirtti.

Parklarda vakit geçiren vatandaşlarla samimi sohbetler gerçekleştiren Özcan, güvenlik hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi amacıyla vatandaşların önerilerine önem verdiklerini ifade etti. Vatandaşlar da yapılan ziyaretlerden memnuniyet duyduklarını dile getirerek, güvenlik tedbirlerinden dolayı emniyet teşkilatına teşekkür etti.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.