Kılıç basınla buluştu

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Gaziantep İl Başkanı Mehmet Sait Kılıç, kentte görev yapan basın mensuplarıyla bir araya gelerek gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Gündem Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 13:00:00
Editör -
Okuma Süresi: 44 sn.
Google News

Düzenlenen buluşmada gazetecilerle sohbet eden Kılıç, hem yerel hem de ülke gündemine dair görüşlerini paylaşırken, teşkilat çalışmaları hakkında da açıklamalarda bulundu. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Kılıç, MHP’nin Gaziantep’teki faaliyetlerini kararlılıkla sürdürdüğünü ifade etti.

Konuşmasında birlik ve beraberlik vurgusu yapan Kılıç, teşkilat içerisinde ayrışmaya izin vermeyeceklerini belirtti. MHP çatısı altında hizmet etmek isteyen herkese kapılarının açık olduğunu dile getiren Kılıç, şu ifadeleri kullandı: “Bizim kaybedecek bir insanımız bile yok, biz daha çok insan kazanmak istiyoruz. Kimseyle şahsi bir problemim yok. MHP’ye kim hizmet etmek istiyorsa kapımız da gönlümüz de açık.”

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.