OTOYOLDA TERS YÖNDE İLERLEDİ, CEZADAN KAÇAMADI

Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekipleri tarafından TAG Otoyolu Gaziantep istikametinde gerçekleştirilen seyir devriyesi sırasında, bir sürücünün otoyolda ters yönde ilerlediği tespit edildi.

Gündem Yayın: 23 Haziran 2026 - Salı - Güncelleme: 23.06.2026 16:00:00
Editör -
Okuma Süresi: 34 sn.
Google News

Ekipler, R.K. isimli şahsın sevk ve idaresindeki aracın otoyolda trafik güvenliğini tehlikeye düşürecek şekilde ters istikamette seyir halinde olduğunu belirledi. Yapılan tespitlerin ardından sürücü hakkında ilgili mevzuat kapsamında işlem başlatıldı.

"Ak­sine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi" kuralını ihlal ettiği belirlenen sürücüye 90 bin TL idari para cezası uygulandı.

Ayrıca sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, kullandığı araç da 60 gün süreyle trafikten men edildi.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.