HUZURLU PARKLAR UYGULAMASI

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince kent genelinde gerçekleştirilen “Huzurlu Parklar” uygulamasında binlerce kişi ve araç denetlendi.

Asayiş Yayın: 23 Haziran 2026 - Salı - Güncelleme: 23.06.2026 13:25:00
Editör -
Okuma Süresi: 23 sn.
Google News

Uygulama kapsamında 10 bin 508 şahıs sorgulanırken, çevreye rahatsızlık verdiği tespit edilen 23 kişi hakkında işlem yapıldı.

Denetimlerde ayrıca 316’sı motosiklet olmak üzere toplam 1.174 araç kontrol edildi. Yapılan kontroller sonucunda çeşitli kural ihlalleri nedeniyle 161 sürücüye toplam 669 bin 447 lira idari para cezası uygulandı.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.