Depremde hasar gören okul yeniden hayat buluyor
Gaziantep Valisi Kemal Çeber, Kahramanmaraş merkezli depremlerde hasar görmesi nedeniyle yıkılan ve yeniden yapımına başlanan Ünler Ortaokulu'nun inşaatında incelemelerde bulundu.

Vali Çeber'e ziyaret sırasında İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı ile ilgili kurumların yetkilileri eşlik etti. İnşaat alanını gezen Çeber, yüklenici firma temsilcileri ve teknik ekipten çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı.
Yetkililer, yapımı hızla devam eden okulun planlanan takvim doğrultusunda tamamlanması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirtti. Toplam 24 modern derslikten oluşacak yeni hizmet binasının, çağdaş eğitim anlayışına uygun donanımı ve depreme dayanıklı yapısıyla öğrencilerin güvenli ve nitelikli bir eğitim ortamında öğrenim görmesine imkân sağlayacağı ifade edildi.
İncelemelerin ardından değerlendirmelerde bulunan Gaziantep Valisi Kemal Çeber, deprem sonrası eğitim altyapısının daha güçlü ve güvenli hale getirilmesi amacıyla yatırımların kararlılıkla sürdürüldüğünü vurguladı. Çocukların güvenli okullarda eğitim almasının öncelikleri arasında yer aldığını belirten Çeber, eğitim yatırımlarının kent genelinde hız kesmeden devam ettiğini söyledi.
Önümüzdeki eğitim-öğretim yılında öğrencilerini ağırlamaya başlaması planlanan Ünler Ortaokulu'nun, modern fiziki yapısı ve eğitim olanaklarıyla bölgedeki eğitim kalitesine önemli katkılar sunması bekleniyor.



