MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU

Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz’ın motosiklet tutkunlarına verdiği sözle hayata geçirilen Gaziantep Motofest’in ikincisi, bu yıl da büyük bir coşku ve yoğun katılımla kapılarını açtı.

Gündem Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 19:00:00
Editör -
Okuma Süresi: 3 dk.
Google News

Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz’ın motosiklet tutkunlarına verdiği sözle hayata geçirilen Gaziantep Motofest’in ikincisi, bu yıl da büyük bir coşku ve yoğun katılımla kapılarını açtı. Dülük Tabiat Parkı’nda başlayan festival, sadece Gaziantep'ten değil Türkiye’nin dört bir yanından ve dünyanın farklı ülkelerinden gelen motosiklet severleri bir araya getirdi.

25-28 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen festival; adrenalin, dostluk ve motosiklet kültürünü aynı çatı altında buluştururken, Gaziantep’in sosyal ve kültürel yaşamına da önemli bir hareketlilik kazandırdı.

HER YIL DEVAM EDECEK

Festival alanını ziyaret eden Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, motosiklet tutkunlarıyla bir araya gelerek etkinliklere eşlik etti. Katılımcılarla sohbet eden, festival alanındaki stantları gezen ve gösterileri yakından takip eden Yılmaz, böylesine güçlü bir birlikteliğin Gaziantep adına gurur verici olduğunu ifade etti. Motosiklet kültürünün yalnızca bir ulaşım aracı değil; aynı zamanda özgürlüğün, kardeşliğin ve dayanışmanın sembolü olduğunu vurgulayan Yılmaz, Gaziantep Motofest’in her yıl daha da büyüyerek geleneksel hale geleceğini belirtti. Festivalin gördüğü yoğun ilginin kendilerini memnun ettiğini dile getiren Yılmaz, gelecek yıl organizasyonu çok daha kapsamlı bir şekilde gerçekleştireceklerinin müjdesini verdi.

YILMAZ’DAN ADRENA PARK MÜJDESİ

Yılmaz, önümüzdeki yıl Gaziantep Motofest’i Adrena Park’ta düzenleyeceklerinin sözünü vererek, “Gaziantep'e bir söz vermiştik, motor tutkunlarını Gaziantep'te buluşturacağız demiştik. Bugün bunu Dülük Tabiat Parkı'nda yaptık ama gelecek yıl dünyanın en büyük projesinde bir sonraki festivali yapacağız. Motor sesi bir aşk. Bu aşkı biz Gaziantep'te hep birlikte yaşayacağız. Bu nedenle mutlu ve keyifliyiz. Festival sayesinde Mersinliyi, Antalyalıyı, Konyalıyı, Adanalıyı şehrimizde ağırlıyoruz. Planımıza göre 14 ay sonra Adrena Park’ta çalışmalar bitecek. Sadece Avrupa ayağı değil, bütün dünya yarışlarının Gaziantep ayağı olacağız. Sadece yarışçılara değil, tüm motor severlere orada hizmet edeceğiz" dedi.

BARIŞ ÖZGÜR’DEN AKROBASİ ŞOVU

Festival kapsamında sahne alan akrobasi sanatçısı Barış Özgür ve motosiklet tutkunlarının gerçekleştirdiği nefes kesen akrobasi gösterileri ise etkinliğin en dikkat çeken anları arasında yer aldı. Yüksek tempolu şovlar, izleyicilere adrenalin dolu anlar yaşatırken festival alanında büyük heyecan oluşturdu. Bunun yanı sıra festival boyunca kamp alanları, motosiklet sergileri, tanıtım stantları, müzik etkinlikleri ve sosyal buluşmalarla ziyaretçiler dolu dolu bir program yaşadı.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.