Umut Yılmaz ve ekibinden Vali Çeber’e ziyaret

Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz ve belediye başkan yardımcıları, Gaziantep Valisi Kemal Çeber’i makamında ziyaret etti.

Gündem Yayın: 24 Haziran 2026 - Çarşamba - Güncelleme: 24.06.2026 22:15:00
Editör -
Okuma Süresi: 41 sn.
Google News

Gerçekleşen ziyarette, Şehitkamil ilçesinde devam eden projeler, planlanan yatırımlar ve vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik belediye çalışmaları ele alındı. Başkan Yılmaz, ilçede yürütülen hizmetler hakkında Vali Çeber’e bilgi vererek, hayata geçirilmesi planlanan projeler konusunda değerlendirmelerde bulundu.

Karşılıklı görüş alışverişinin yapıldığı toplantıda, kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemi vurgulanırken, Gaziantep’in gelişimine katkı sağlayacak çalışmalar hakkında da fikir alışverişinde bulunuldu.

Şehitkamil Belediyesi olarak vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Başkan Umut Yılmaz, kentin ve ilçenin ihtiyaçlarına yönelik projeleri kararlılıkla hayata geçirmeye devam edeceklerini ifade etti.

 

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.